Голованівська районна рада
Герб Голованівського району

ГОЛОВАНІВСЬКА
РАЙОННА РАДА

Голованівськ, вул.Соборна, 48
тел. (05252) 2-19-84
E-mail: holovanivsk_rada@ukr.net

 

01.06.2022

Прес-реліз

ринок праці: мовою цифр

Ситуація на ринку праці Голованівського району характеризується постійним попитом на фахівців (5%), працівників в сільському та лісовому господарстві (55%), в переробній промисловості (12%) в т.ч. металургійному виробництві (7%),в торгівлі(6%), в галузі транспорту (5%), в охороні здоров’я та надання соціальної допомоги (12%), в освіті (4%). Протягом січня-травня 2022 року до служби зайнятості надійшло 273 вакансії від 66 роботодавців.

Станом на 01 червня 2022 року в службі зайнятості було зареєстровано 346 безробітних громадян, з  яких 64,5 % особи що проживають в сільській місцевості (223 осіб), 64 % складали  жінки, 23 % – молодь  віком до 35 років, 22,3% - особи, які мають додаткові гарантії щодо сприяння у працевлаштуванні, кожен четвертий безробітний працівник сільського господарства.

Протягом січня - травня 2022 року статус безробітного мали 687 осіб, з них отримали статус безробітного безпосередньо протягом поточного року 289 осіб.

За сприяння служби зайнятості протягом січня-травня 2022 року районною філією працевлаштовані 164 особи, з яких 160 осіб безробітні громадяни.

Брали участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру  44 особи з числа безробітних.

Проходили професійне навчання за направленням служби зайнятості 56 осіб.

Станом на 01 червня 2022 року кількість вакансій у базі даних Голованівської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості становила 33 од.  У  середньому  на одну  вакансію  претендувало 10 осіб з числа безробітних.

Станом на 01 червня 2022 року 323 особи отримують допомогу по безробіттю.

Для уточнюючої інформації звертайтеся до відділу надання соціальних послуг Голованівської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості, тел.

2-23-42, 2-28-61

Компенсації витрат роботодавців на заробітну плату при працевлаштуванні ВПО

Компенсація для роботодавців: хто може отримати державну фінансову підтримку

 

Постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 року № 331 затверджено Порядок надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб унаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні. Зазначеним порядком передбачено наступне.

Компенсація витрат надається роботодавцю за кожну працевлаштовану особу на умовах строкового або безстрокового трудового договору (контракту), гіг-контракту, зокрема за сумісництвом, за таких умов:

  • роботодавець перебуває на обліку як платник єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
  • розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законодавством;
  • роботодавець подав в установленому законодавством порядку податкову звітність за IV квартал 2021 р. або річну звітність за 2021 рік.

Особа з числа внутрішньо переміщених осіб може бути працевлаштована на умовах, визначених цим Порядком, лише один раз.

Компенсація витрат надається у розмірі 6500 гривень щомісяця за кожну працевлаштовану особу, за яку роботодавцем сплачується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, на період воєнного часу та протягом 30 календарних днів після його скасування або припинення.

Загальна тривалість надання компенсації витрат не може перевищувати двох місяців з дня працевлаштування особи.

Для отримання компенсації витрат роботодавець не раніше, ніж через п’ять календарних днів після працевлаштування особи подає заяву :

  • в електронній формі — через Портал Дія;
  • у паперовій формі — до центру зайнятості, розташованого за місцезнаходженням роботодавця.

 До заяви, поданої до центру зайнятості у паперовій формі, додаються:

  • копія наказу про працевлаштування особи;
  • документ, що підтверджує працевлаштування (строковий або безстроковий трудовий договір (контракт) або гіг-контракт);
  • відомості про працівників, які є застрахованими особами (прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
  • копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. 

Для подання заяви в електронній формі через Портал Дія роботодавець повинен:

1) створити особистий електронний кабінет користувача на Порталі Дія;

2) заповнити, підписати та подати заяву, яка містить такі відомості:

  • найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи-підприємця, код згідно з ЄДРПОУ;
  • дані про кожну працевлаштовану особу: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта громадянина України;
  • дані про документ, що підтверджує працевлаштування (зокрема, строковий або безстроковий трудовий договір (контракт) або гіг-контракт);
  • розрахунковий рахунок роботодавця.

За наявності технічної можливості формування заяви в електронній формі здійснюється з урахуванням відомостей:

  • з Державного реєстру фізичних осіб платників податків;
  • з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • із реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • з Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених
    осіб.

Для визначення та підтвердження відомостей, зазначених роботодавцем у заяві, використовуються відомості, подані Пенсійним фондом України в інформаційній взаємодії між ДПС, Пенсійним фондом України та Мінцифри.

Після підтвердження відомостей, зазначених роботодавцем у заяві, інформація про подані заяви вноситься до Реєстру роботодавців отримувачів компенсації витрат.

Роботодавцю автоматично засобами Порталу Дія  надходить повідомлення про результати обробки інформації для отримання компенсації витрат.

Пропонуємо переглянути інфографіку, в якій відображено важливу інформацію щодо отримання роботодавцем у період воєнного стану компенсації витрат на виплату заробітної плати  при працевлаштуванні внутрішньо переміщених осіб.

 

 

01.04.2022

Прес-реліз

ринок праці: мовою цифр 

Ситуація на ринку праці Голованівського району характеризується постійним попитом на фахівців (16%), працівників в сільському та лісовому господарстві (39%), в переробній промисловості (13%) в т.ч. металургійному виробництві (8%),в торгівлі(6%), в галузі транспорту (7%), в охороні здоров’я та надання соціальної допомоги (11%), в освіті (4%). Протягом січня-березня 2022 року до служби зайнятості надійшло 166 вакансій від 52 роботодавців.

Станом на 01 квітня 2022 року в службі зайнятості було зареєстровано 419 безробітних громадян, з  яких 72,1 % особи що проживають в сільській місцевості (302 особи), 55 % складали  жінки, 18 % – молодь  віком до 35 років, 18,7% - особи, які мають додаткові гарантії щодо сприяння у працевлаштуванні, кожен другий безробітний працівник сільського господарства.

Протягом січня - березня 2022 року статус безробітного мали 579 осіб, з них отримали статус безробітного безпосередньо протягом поточного року 181 особа.

 

За сприяння служби зайнятості протягом січня-березня 2022 року районною філією працевлаштовані 48 осіб, з яких 44 особи безробітні громадяни.

Брали участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру  31 особа з числа безробітних.

Проходили професійне навчання за направленням служби зайнятості 21 особа.

Станом на 01 квітня 2022 року кількість вакансій у базі даних Голованівської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості становила 81 од.  У  середньому  на одну  вакансію  претендувало 5 осіб з числа безробітних.

Станом на 01 квітня 2022 року 419 осіб отримують допомогу по безробіттю.

Для уточнюючої інформації звертайтеся до відділу надання соціальних послуг Голованівської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості, тел.

2-23-42, 2-28-61

 

 

 

 

 

 

Важливо!

Всі документи

 

Новини

Всі новини

 

Президент УкраїниВерховна рада УкраїниУрядовий порталКіровоградська обласна рада